Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo, zato velja investirati v dobro prodajno ekipo.
Če ste šele začeli graditi svojo prodajno ekipo, pričakujte veliko osipa in zamenjav. Prodaja je zahtevno delovno mesto, ki ima že sicer visoko fluktuacijo. Polovica ljudi, ki jih postavite v prodajo, se na tem mestu verjetno ne bo obnesla – pa če se še tako trudite. To je realnost.
Strokovnjaki zato priporočajo večnivojsko zaposlovanje v prodaji, pa tudi sočasno zaposlovanje več prodajalcev – tako imate boljši vpogled v to, kateri se v enakih pogojih bolje obnese. Če lahko, si privoščite 4 nove prodajalce. Verjetno se bo obdržal le eden, mogoče dva.
Mladi ali stari prodajalci?
Pri sestavi prodajne ekipe se pogosto pojavi dilema – se odločiti za mlade in »rezultatov lačne« kadre ali starejše, bolj izkušene kadre? Razmislite o kombinaciji. »Golobradci« bodo delali začetniške napake in vas stali marsikatere stranke in posla, starejši pa bodo dražji in postavljali veliko pogojev, pri čemer utegne biti njihova motivacija za delo precej nižja.
Želite si prodajalcev, ki so nekje vmes – takšnih, ki so se že nekje preizkusili, a se želijo še bolj dokaz(ov)ati. Če boste v službo vzeli nekoga, ki je ravnokar zaključil fakulteto, se prepričajte, da je delal v prodaji že kot študent oziroma da je vsaj priložnostno delal med študijem. Taki ljudje namreč znajo bolje ceniti pomen vsakega zasluženega evra.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.