Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo, zato velja investirati v dobro prodajno ekipo.
Če ste šele začeli graditi svojo prodajno ekipo, pričakujte veliko osipa in zamenjav. Prodaja je zahtevno delovno mesto, ki ima že sicer visoko fluktuacijo. Polovica ljudi, ki jih postavite v prodajo, se na tem mestu verjetno ne bo obnesla – pa če se še tako trudite. To je realnost.
Strokovnjaki zato priporočajo večnivojsko zaposlovanje v prodaji, pa tudi sočasno zaposlovanje več prodajalcev – tako imate boljši vpogled v to, kateri se v enakih pogojih bolje obnese. Če lahko, si privoščite 4 nove prodajalce. Verjetno se bo obdržal le eden, mogoče dva.
Mladi ali stari prodajalci?
Pri sestavi prodajne ekipe se pogosto pojavi dilema – se odločiti za mlade in »rezultatov lačne« kadre ali starejše, bolj izkušene kadre? Razmislite o kombinaciji. »Golobradci« bodo delali začetniške napake in vas stali marsikatere stranke in posla, starejši pa bodo dražji in postavljali veliko pogojev, pri čemer utegne biti njihova motivacija za delo precej nižja.
Želite si prodajalcev, ki so nekje vmes – takšnih, ki so se že nekje preizkusili, a se želijo še bolj dokaz(ov)ati. Če boste v službo vzeli nekoga, ki je ravnokar zaključil fakulteto, se prepričajte, da je delal v prodaji že kot študent oziroma da je vsaj priložnostno delal med študijem. Taki ljudje namreč znajo bolje ceniti pomen vsakega zasluženega evra.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.