Prodajni namig: vodič za obdarovanje
Vodič za obdarovanje je še ena izmed tehnik pospeševanja prodaje. Izdelajte ga pravilno in pravočasno in uživajte v večji prodaji.
Večina ljudi se nakupovalnih vodičev in nasvetov spomni šele tik pred praznično sezono. A kdor se nanje osredotoči prej, lahko tudi prej uživa v sadovih svojega dela. Namreč, če nakupovalni vodič ali vodič za obdarovanje pripravite že kak mesec prej, imate tudi več možnosti, da ga zagrabijo pajki spletnih iskalnikov in tako končate višje med zadetki iskanj.
Prav to je eden ciljev spletne prodaje – da se vaša vsebina uvrsti čim višje v iskalnikih. Pri tem pri vodičih za obdarovanje ni treba čakati na praznike, posebej če izdelki, ki jih prodajate, niso sezonske narave. Če prodajate spodnje perilo, lahko ustvarite darilne nasvete za obletnice, poroke, dekliščine in fantovščine, valentinovo in druge priložnosti. Če prodajate moška oblačila, lahko ustvarite vodiče za obdarovanje za različne priložnosti – nastop nove službe, napredovanje itd. Ustvarite lahko tudi vodiče po darilih za določeno občinstvo, kot so vodič zanj, zanjo, ljubitelje te ali one stvari itd.
Za piko na i vodiče objavite na spletnem dnevniku in jih delite po družabnih omrežjih, seveda vse s povezavami v vašo spletno trgovino. Tudi objavi na spletnem dnevniku lahko za vsak izdelek dodate gumb za nakup in tako še pospešite prodajo.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.