S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi … so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti stranke? S komentarji!
Mar stranke ne vedo za vas in vašo ponudbo. Izpostavite se kot strokovnjak in vrhunski ponudnik na način, da komentirate objave v dobro obiskanih spletnih dnevnikih in spletnih straneh. Pri tem seveda ne bodite vsiljivi. Vsekakor pa si preberite pravila posameznega spletnega mesta, saj nekatera ne dovoljujejo vstavljanja povezav ipd.
Komentarji kot marketinško orodje
Komentiranje objav v blogih, ki pišejo o vaši industriji, je močno marketinško orodje. Na spletnem dnevniku že izveste, kaj se dogaja na vašem področju, pri tem pa lahko komentirate vsebino – izpostavite svoj vidi, skrbi ali vrednote. Tudi če imate povsem drug pogled na tematiko, ga predstavite – a spoštljivo in argumentirano.
Če bodo drugim obiskovalcem vaši komentarji všeč, bodo že stopili v stik z vami in želeli izvedeti več o vas.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.