Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi biti tako. Vključite sporočila za javnost v svojo marketinško strategijo in pridobite poceni oglaševanje v medijih.
Razumeti morate, da sporočilo za medije ni članek. Poudarek sporočila je na dejstvih, ne na komentarju. Vseeno pa mora biti zanimivo napisano, da pritegne pozornost medijev in potem tudi javnosti. Vsekakor pa naj bodo sporočila za medije del marketinške strategije in bodo podjetju pomagala doseči občinstvo, ki ga s klasičnim oglaševanjem ne bi moglo doseči.
Sporočila za javnost predstavljajo brezplačne objave v časopisih, spletnih straneh, revijah, radiu … Namenjena so kopiranju in objavljanju – delno ali v celoti. Ostati na mestu in se držati dejstev pa ne pomeni, da vaše pisanje ne more imeti stila, glasu ali pravzaprav povedati nekaj, kar bi ga razlikovalo od številnih drugih sporočil za javnost, ki vsakodnevno povečujejo nabiralnike in mize.
Na kaj paziti?
Najprej na to, da znate ustrezno napisati sporočilo za medije. Če s tem nimate izkušenj, predlagamo, da najprej poiščete pomoč zunanjih strokovnjakov – PR-agencij. V kolikor ocenite, da znate podoben zapis ustvariti tudi sami, ga lahko v prihodnje pripravite samostojno.
Razmislite, ali je vsebina, ki bi jo radi komunicirali, primerna za sporočilo za medije? Akcije in popusti to niso. Lahko pa v sporočilo za medije zapišete stvari, kot so odprtje nove poslovalnice, sklep novega partnerstva, prejem nagrade ipd.
Negujte kontakt z novinarji in uredniki
V začetku priprave sporočil za medije verjetno nimate prav velikega nabora medijev, posebej pa novinarjev in urednikov, na katere bi se lahko obrnili. Tudi v tem primeru je začetek s pomočjo PR-agencije lažji. Vsekakor pa negujte stike z ljudmi, ki objavljajo vaša sporočila za medije.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.