Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne prodaje.
Strategija treh krogov velja za enostavno in učinkovito. Predvideva namreč modeliranje obstoječe tržne situacije in identificiranje prodajnih priložnosti podjetja. Narišite tri kroge. V prvega vpišite potrebe in želje kupcev, v drugega ključne prednosti vašega podjetja in v tretjega dobre lastnosti konkurence. Na ta način boste dobili dober pregled nad potrebami in pričakovanji kupcev ter jasneje opredelili svoje primerjalne prednosti in slabosti v primerjavi s konkurenco.
Trgovsko podjetje je na ta način ugotovilo, da veliko kupcev pride v trgovino in jo tudi hitro zapusti. Razloge za to gre iskat v dobri kakovosti izdelkov, ki jih trgovina prodaja, in njeni za stranke priročni lokaciji. Analiza slabosti v primerjavi s konkurenco pa je razkrila manjše količine zalog, slab proces vračila izdelkov in višje cene. V nadaljevanju se je trgovina posvetila odpravi slabosti in krepitvi svojih prednosti pred konkurenco.
Pri implementaciji strategije treh krogov velja biti zelo konkreten in iskren. Vsaka postavka mora biti utemeljena, argumentirana in dokazljiva. V osrednjem krogu je namreč kupec, zato velja pri prilagoditvi strategije upoštevati njegove potrebe in jim prilagoditi ponudbo. Vprašajte se, zakaj bi nekdo kupil prav vaš izdelek ali storitev in zakaj bi ga/jo kupil pri vas.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.