Spremenite najboljše objave z družbenih medijev v blog zapise
Danes so v svetu zelo priljubljeni spletni dnevniki, t. i. blogi. Vedno več podjetij oziroma zaposlenih jih piše. Ker s tem skrbijo za razvoj občinstva. Toda, kako (na)pisati privlačen blog?
Prvi korak je seveda najti privlačno vsebino, nekaj, kar bo bralce zanimalo. Pri tem so vam lahko v izdatno pomoč družbena omrežja – preverite, kaj zanimivega se dogaja na vašem Twitter ali Facebook profilu. Se vas je kakšen komentar uporabnika še posebej dotaknil? Spremenite ga v blog! Pri tem ni treba napisati treh strani, niti štirih odstavkov.
Lahko pa uporabite tehniko enega najboljših piscev poslovnih blogov, Setha Godina. Godin je eden najuspešnejših blogerjev v marketinškem svetu, pri čemer piše v odstavkih, ki premorejo dve do tri povedi. Je mojster izražanja idej, ki so vznemirljive in lahke za branje. Ljudje imamo namreč vedno manj časa, zato različnim vsebinam namenjamo tudi manj pozornosti. Umetnost je zato narediti vsebino kratko in privlačno ter enostavno za branje.
Komentirajte
Drug način za iskanje idej, o čem bi pisali, je ta, da komentirate stvari, ki jih berete, na primer druge bloge in objave, medijske publikacije in vse drugo, kar je pomembno za vaše podjetje. Vsebino tako že sicer absorbirate in verjetno imate o njej mnenje. Vaš komentar lahko nastane v obliki spletnega dnevnika. Ena od prednosti komentiranja je tudi ta, da bodo ljudje začeli prepoznavati vaše ime; posebej, če bo šlo za sočne in utemeljene komentarje.
Pri tem si lahko pomagate z naslednjo tehniko – svoje najboljše komentarje, ki ste jih pustili na družabnem omrežju ali spletnem forumu, shranite med e-poštne osnutke. Ko boste imeli čas, se vrnite do njih in jih predelajte v objave za na blog. Tako preprosto je.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.