Stara vsebina vam lahko močno pomaga
Večina podjetij analizira učinkovitost svojih objav na družabnih omrežjih. Pri tem si lahko pomagate z namenskimi orodji, ki so vam v pomoč tudi pri pripravi objav in ne le analizi njihovega učinka.
Eno takšnih orodij je program BuzzSumo, ki se »sprehodi« skozi starejše objave in razišče, katere so bile bolj uspešne (so imele večji odziv, doseg ipd.) in sporoči, o čem pisati in s kakšnimi oznakami opremiti svoje objave.
Za začetek zadostuje že vnos ključne besede, ki je del vaše strategije priprave vsebin za družbene medije. BuzzSumo vam bo ponudil seznam najbolj uspešnih vsebin glede na njihove deleže ogledov in delitev, zato si boste hitro lahko ustvarili sliko, kakšne so uspešne objave.
Ker nekatere vsebine v posameznih omrežjih delujejo bolje kot druge, lahko vsebine premikate po družbenih omrežjih. Oboroženi s temi podatki lahko povečate učinkovitost svoje vsebine, tako da objavite vsebino, ki ima večje možnosti za uspeh na določenem omrežju, prav tam.
Vsebino lahko filtrirate tudi glede na vrsto (kar je idealno, če iščete videoposnetke ali infografike) ali po časovnem obdobju. Slednje vam omogoča, da najdete vsebino, ki je bila najbolj priljubljena v zadnjih 24 urah, ali pa zimzeleno vsebino, ki je bila priljubljena v zadnjem letu. Izbira je vaša.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.