Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in kaj stranki obisk podjetja pomeni.
Strokovnjaki priporočajo obisk strank v podjetju. Sploh velikih strank in odjemalcev. Tako se bodo stranke počutile pomembne in spoštovane, spoznale bodo (nekatere) ljudi, ki ustvarjajo izdelke, katere one kupujejo. Prav tako imajo takšni obiski pozitiven vpliv na zaposlene, saj se tako še bolj poistovetijo s strankami.
Tudi stranke, ki podjetje obiščejo prvič, bodo cenile uspehe drugih strank, dosežene z vašimi izdelki – in zelo verjetno je, da bo rezultat takega obiska še večji obseg naročil.
Poudarite/izpostavite najboljše zgodbe/uspehe
Zgodbe o uspehu velja tudi sicer izpostaviti v podjetju, saj pozitivni rezultati pa tudi uspehi strank, doseženi z vašimi izdelki, pozitivno vplivajo na klimo v podjetju. Odlične dosežke in rezultate lahko delite v obliki e-poštnega obvestila, prelomne in izjemne dosežke pa lahko ovekovečite tudi s kakim velikim posterjem, foto steno ali podobno stvarjo v podjetju, ki bo zaposlene vsak dan znova opominjala, da so bili tudi sami nekaj prispevali v mozaik uspeha.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.