Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da prejemniku zagotovite dodatne informacije ali ga celo pozovete k dejanju.
Ustrezno oblikovan in pripravljen e-poštni podpis ni le videti profesionalno, temveč lahko vodi do večje prodaje. E-poštni podpis lahko odpre dodatne možnosti za povezovanje preko družbenih omrežij, prikaže povezavo do knjige ali članka, ustvari poziv k dejanju in zagotovi vse kontaktne podatke na enem mestu. Ustrezno oblikovan e-poštni podpis vam lahko prinese denar.
Podpisne osnove
Profesionalni e-poštni podpis naj vključuje 3 do 4 vrstice besedila, sliko, povezave do družbenih medijev in zanimivo postavitev grafičnih elementov. Vanj lahko celo vključite animacijo ali preprost poziv k dejanju. A najpomembnejša stvar, ki si jo morate zapomniti, je ta, da naj bo e-poštni podpis pregleden in enostavno razumljiv. Torej z grafičnimi elementi in vsebinami vseeno ne pretiravajte.
Kako ga izdelati?
Svoj podpis lahko ustvarite kot preprosto besedilo, vendar za boljši rezultat priporočamo uporabo jezika HTML, ki ga poznajo tudi spletne strani. Lahko ga izdelate ročno ali pa s pomočjo namenskega programa. Praktično vsak e-poštni odjemalec vključuje tudi možnost oblikovanj podpisa v svojih nastavitvah. Ko ustvarite podpis, morate le še prilepiti njegovo »kodo« v nastavitve e-poštnega odjemalca.
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.