Tudi izobraževanje je element prodaje

Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in koristih naših izdelkov ali storitev, smo tudi korak bližje prodaji.
Izdelki so različnih vrst in oblik, nekateri enostavni in logični, drugi precej bolj kompleksni. A ne glede na to, kaj prodajamo, moramo predvsem končnim uporabnikom, stvari ustrezno poenostaviti in približati. Stvari, ki jih ne razumejo, pač ne bodo kupili.
Zato velja za kompleksne izdelke in storitve približati kupcu. Eden najboljših vzvodov v tem primeru je izobraževanje, ki odpravi morebitne predsodke glede zapletenosti uporabe. Hkrati pa izobraževanje potencialnih strank predstavlja priložnost, da tem ustvarimo dodatno vrednost s tem, ko jim predstavimo kakšno dodatno funkcijo ali možnost, na katero same niso niti pomislile. Zelo učinkovito je izobraževanje, ki potencialni stranki predstavi, kako bo z našim izdelkom ali storitvijo rešila svoj izziv ali težavo, zelo dobrodošlo je, če naš izdelek omogoča boljši način dela od konkurenčnih. Skratka, potencialnem kupcu velja skozi proces pridobivanja informacij servirati izobraževanje, tekom tega pa mu izpostaviti čim več koristi. Poleg koristi velja morebiti omeniti tudi škodo, ki jo lahko povzroči reševanje izziva na drugačen način – a pri strašenju kupcev vendarle ne gre pretiravati, da jih ne bi odgnali.
Prodajajo preglednost, enostavnost in zgledi
Kupcev ne zanima, kako podrobno deluje posamezen sistem v avtomobilu ali likalnik na paro. Le redki se do potankosti spuščajo v tehnične podatke. Raje slišijo, katere koristi jim prinaša nov izdelek pred starim. Te informacije jim velja servirati kar se da pregledno in enostavno. Npr. 30 % več pare za enostavnejše likanje. Manj vzdrževanja ali brez vzdrževanja. Pri tem velja potencialnim strankam postreči z več praktičnimi primeri in dobrimi, saj to tudi poenostavi njeno predstavo o izdelku in jo dodatno prepriča v nakup.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.