Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je ustvarjanje odličnega delovnega okolja. Ni poceni, se pa vsekakor splača.
Marsikatero podjetje sploh ne spremlja stroškov, povezanih z menjavo zaposlenih. Pa gre za pomembne in nič kaj majhne stroške. Stroški uvajanja, stroški začetniških napak, stroški obremenitve sodelavcev, ki morajo občasno prevzeti naloge zaposlenega, ki je zapustil delovno mesto … in še bi lahko naštevali. Fluktuacija zaposlenih torej stane in to ne malo denarja, posebej, če so v igri odpravnine ipd.
Če ste zadovoljni s svojimi zaposlenimi, poskrbite, da bodo tudi oni zadovoljni s podjetjem in delovnim mestom. Za obe strani bo to najboljša in na dolgi rok tudi najcenejša rešitev.
Ustvarite okolje, v katerem bodo zaposleni želeli delati
Pust delovni kotiček s starim telefonom in računalniškim monitorjem ter porumenelo tipkovnico vsekakor ni okolje, v katerem bi si želelo delati veliko ljudi. Ne glede na to, ali zaposlenim nudite pisarniško ali proizvodno okolje, za oba velja, da lahko z nekaj truda in vložka postaneta prijetna. Stremite k temu, da ustvarite okolje, v katerem bodo zaposleni želeli delati in ne obratno – da bi vas zaradi poslovnega okolja zapuščali.
To pa storite tako, da ustvarite okolje, v katerem bodo zaposleni srečni, saj bodo le tako lahko dali vse od sebe.
Ne le okolje, pomembni so tudi ljudje
K fluktuaciji kadra lahko veliko prispeva tudi vzdušje v ekipi. Ljudje, ki se ne vklopijo v ekipo, to zapustijo. Včasih ekipo sestavljajo problematični posamezniki, ki rušijo njeno ravnovesje, slednje pa škodi tudi prodajnim rezultatom. V svetu niso redki primeri, ko je podjetje odpustilo svoje najboljše prodajalce, saj so ti tlačili sodelavce v nič in jih spravljali v slabo voljo. Uvedli smo pravilo »brez kretenov«, se ukrepa spominja direktor podjetja, ki je že odpustil več dobrih prodajalcev, kateri se niso bili sposobni prilagoditi ekipno usmerjeni kulturi podjetja. Negativnost in slab odnos sta namreč nalezljiva, zato ju velja takoj izkoreniniti.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.