Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil ravno od mene?«
Ko enkrat poznate odgovor na najbolj zahtevno »zakaj« vprašanje, je vse lažje. Ostalo je rutina, logistika. Ko veste, zakaj ste prodali in še boste prodajali.
Vsak zakaj seveda rodi še več »zakajev«. Eden pomembnejših je že ta: »Zakaj bi nam kupec sploh namenil pozornost, nam dal priložnost?« V preteklih zapisih smo pojasnili, da si moramo pozornost prislužiti oziroma priboriti – s pravo vsebino in sporočili.
Kupci imajo seveda še cel kup vprašanj – predvsem o koristnosti nakupa posameznega izdelka ali storitve. Nanje moramo pravilno odgovoriti še pred nakupom, sicer do tega morebiti sploh ne pride. Naštel nam bo le razloge, zakaj se ni odločil za nas in našo ponudbo.
Postavljanje vprašanj je pomembno, prav tako iskanje odgovorov. Na težka vprašanja morate biti v poslu pripravljeni in imeti ustrezen odgovor »na zalogi«.
Da ponovim – zakaj bi stranka nekaj kupila prav pri vas?
Med ustreznimi odgovori so:
- Ker bo s tem nakupom rešila svojo težavo.
- Ker bo imela od nakupa take in take koristi.
- Ker bo sicer zamudila odlično priložnost.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.