Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled.
Obstajajo 3 skupine ljudi, ki bodo brale vaše vsebine. Vzemimo primer, da ste ponudnik neke strokovne storitve. Kdo so vaše prave stranke?
- Prva skupina je majhna. V njej so serijski lovci na brezplačne ugodnosti. Ti ljudje nikoli ne plačajo strokovne pomoči, nasveta ali storitve. Nikoli niso bili in ne bodo perspektivne stranke, zato z njimi ne izgubite ničesar.
- Druga skupina je največja. V njej so ljudje, ki bodo poskušali nekaj narediti sami, vendar bodo najeli strokovnjaka, če ne bodo dobili potrebnih rezultatov. Cenijo pristno strokovno znanje.
- Tretja skupina je najmanjša. To so redki ljudje, ki razumejo, da z najemom strokovnjaka, ki bo zanje nekaj naredil vrhunsko, do rezultata dokopljejo hitreje in pogosto tudi (dolgoročno) ceneje.
Kaj pa to pomeni za vas in vaše podjetje:
- Nihče iz prve skupine vam ne bo dal zaslužka. Ničesar niste izgubili, če ste jim dali brezplačne informacije.
- Nekateri v drugi skupini bodo uporabili vaše podatke in vsebine. Če bodo uvideli, da potrebujejo strokovno pomoč, vas bodo najeli.
- Predstavniki tretje skupine, če z vsebinskim marketingom dokažete, da ste resnično strokovnjak na svojem področju, vas bodo zaposlili. Vse bodo vedeli o vas in vašem delu.
Nasvet s področja vsebinskega marketinga: ignorirajte vsakogar, ki vam pove, da bo vsaka vsebina v redu in da lahko vsebinske objave avtomatizirate. To ne drži. Če vsebina, ki jo nekdo ustvari, ni uporabna, ne bo za vas naredila nič dobrega, lahko vam celo škodi.
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.