Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled.
Obstajajo 3 skupine ljudi, ki bodo brale vaše vsebine. Vzemimo primer, da ste ponudnik neke strokovne storitve. Kdo so vaše prave stranke?
- Prva skupina je majhna. V njej so serijski lovci na brezplačne ugodnosti. Ti ljudje nikoli ne plačajo strokovne pomoči, nasveta ali storitve. Nikoli niso bili in ne bodo perspektivne stranke, zato z njimi ne izgubite ničesar.
- Druga skupina je največja. V njej so ljudje, ki bodo poskušali nekaj narediti sami, vendar bodo najeli strokovnjaka, če ne bodo dobili potrebnih rezultatov. Cenijo pristno strokovno znanje.
- Tretja skupina je najmanjša. To so redki ljudje, ki razumejo, da z najemom strokovnjaka, ki bo zanje nekaj naredil vrhunsko, do rezultata dokopljejo hitreje in pogosto tudi (dolgoročno) ceneje.
Kaj pa to pomeni za vas in vaše podjetje:
- Nihče iz prve skupine vam ne bo dal zaslužka. Ničesar niste izgubili, če ste jim dali brezplačne informacije.
- Nekateri v drugi skupini bodo uporabili vaše podatke in vsebine. Če bodo uvideli, da potrebujejo strokovno pomoč, vas bodo najeli.
- Predstavniki tretje skupine, če z vsebinskim marketingom dokažete, da ste resnično strokovnjak na svojem področju, vas bodo zaposlili. Vse bodo vedeli o vas in vašem delu.
Nasvet s področja vsebinskega marketinga: ignorirajte vsakogar, ki vam pove, da bo vsaka vsebina v redu in da lahko vsebinske objave avtomatizirate. To ne drži. Če vsebina, ki jo nekdo ustvari, ni uporabna, ne bo za vas naredila nič dobrega, lahko vam celo škodi.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.