Z LinkedIn Publisher do znatno večjega občinstva

LinkedIn Publisher lahko močno razširi doseg vašega podjetja na LinkedIn, ne glede na velikost vašega omrežja.
Če tega še ne počnete, vsekakor izkoristite funkcijo brezplačnega objavljanja vsebine na omrežju LinkedIn s pomočjo orodja Publisher. Ta lahko poveča izpostavljenost do vaše ciljne publike in pomaga graditi vaš ugled, da postanete verodostojen strokovnjak v svoji panogi.
Poglejmo si primer Wendy McClelland. Bila je popolna novinka, a s svojo tretjo objavo, ki se je glasila »Zakaj se odpovedujem sestankom ob kavi?«, je dobila več ogledov, všečkov in komentarjev, kot bi jih kadarkoli lahko pričakovala.
Wendy je namreč imela le nekaj več kot 1.500 kontaktov, vendar je njena objava dosegla več kot 61.500 ogledov in dobila 350 všečkov in 500 komentarjev! Njeni vsebini je torej bilo izpostavljenih več kot 60.000 ljudi izven njene mreže.
Medtem ko večina objav ne bo dosegla tako skrajnega dosega, pa lahko vse objave dosežejo nove ljudi.
Ob vsaki objavi bodo vaši kontakti in sledilci prejeli obvestilo. Če bo objava resnično dobra, ima tudi možnost, da najde pot v e-poštni obvestilnik LinkedIn Pulse, ki ga to omrežje pošlje svojim članom v obliki predlogov objave, ki bi jih lahko zanimale. In potem kamenček sproži plaz.
Kakšno vsebino naj napišem?
Če želite povečati svoje možnosti za uspeh s Publisherjem, ustvarite objave profesionalnega videza, ki bodo ustrezale potrebam in bolečinam vašega občinstva. Prepričajte se, da ne pišete neželenih vsebin ali širite promocijskih informacij.
Objavite vsebine, ki bodo za bralca dragocene. Te bo vaše omrežje delilo s svojimi kontakti, vaš doseg pa se bo še povečal.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.