Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj

Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se kam prijavijo, zato pa potrebujete domiselno e-poštno sporočilo.
Se vam zdi, da so kljub vašim prizadevanjem, konverzije e-poštnih sporočil v prodajne številke nizke? Da komaj kdo klikne e-pošto in obišče vašo stran? Še huje, da bralci kliknejo, a se nikoli več ne vrnejo? To je resna težava.
Pogosto je težava že v sami obliki in vsebini sporočila. Če vsebina e-poštnega sporočila ni jasna, so bralci zmedeni glede tega, kaj storiti. V idealnem primeru bi moralo vaše e-poštno sporočilo imeti logičen tok, ki pritegne pozornost bralcev in jim pomaga razumeti, kaj želite. Kako to doseči?
Tehnika obrnjene piramide
Metoda obrnjene piramide je tehnika oblikovanja, ki je namenjena ravno temu – pridobivanju pozornosti, navduševanju bralca in usmerjanju k ukrepanju. Omogoča višje stopnje konverzij e-poštnih kampanj.
Premore tri osnovne nivoje. Na vrhu se nahaja naslov – ta mora biti ne le privlačen, temveč zgrabiti priložnost bralca. Duhamorni in običajni naslovi preprosto ne morejo priti v poštev. Naslovu posvetite veliko časa.
Takoj za tem bralcu servirajte zanimive in informativne vsebine – tisto, kar bi sicer izvedel, če bi članek bral do konca. Tako boste obdržali njegovo pozornost.
Na koncu dodajte še poziv k dejanju – poziv na naročilo izdelka, klik v spletno trgovino, prijavo na e-novice ipd.
Če ste metodo obrnjene piramide dopolnili s kakovostno vsebino, rezultat ne bo izostal.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.