Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se kam prijavijo, zato pa potrebujete domiselno e-poštno sporočilo.
Se vam zdi, da so kljub vašim prizadevanjem, konverzije e-poštnih sporočil v prodajne številke nizke? Da komaj kdo klikne e-pošto in obišče vašo stran? Še huje, da bralci kliknejo, a se nikoli več ne vrnejo? To je resna težava.
Pogosto je težava že v sami obliki in vsebini sporočila. Če vsebina e-poštnega sporočila ni jasna, so bralci zmedeni glede tega, kaj storiti. V idealnem primeru bi moralo vaše e-poštno sporočilo imeti logičen tok, ki pritegne pozornost bralcev in jim pomaga razumeti, kaj želite. Kako to doseči?
Tehnika obrnjene piramide
Metoda obrnjene piramide je tehnika oblikovanja, ki je namenjena ravno temu – pridobivanju pozornosti, navduševanju bralca in usmerjanju k ukrepanju. Omogoča višje stopnje konverzij e-poštnih kampanj.
Premore tri osnovne nivoje. Na vrhu se nahaja naslov – ta mora biti ne le privlačen, temveč zgrabiti priložnost bralca. Duhamorni in običajni naslovi preprosto ne morejo priti v poštev. Naslovu posvetite veliko časa.
Takoj za tem bralcu servirajte zanimive in informativne vsebine – tisto, kar bi sicer izvedel, če bi članek bral do konca. Tako boste obdržali njegovo pozornost.
Na koncu dodajte še poziv k dejanju – poziv na naročilo izdelka, klik v spletno trgovino, prijavo na e-novice ipd.
Če ste metodo obrnjene piramide dopolnili s kakovostno vsebino, rezultat ne bo izostal.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.