Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj

Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se kam prijavijo, zato pa potrebujete domiselno e-poštno sporočilo.
Se vam zdi, da so kljub vašim prizadevanjem, konverzije e-poštnih sporočil v prodajne številke nizke? Da komaj kdo klikne e-pošto in obišče vašo stran? Še huje, da bralci kliknejo, a se nikoli več ne vrnejo? To je resna težava.
Pogosto je težava že v sami obliki in vsebini sporočila. Če vsebina e-poštnega sporočila ni jasna, so bralci zmedeni glede tega, kaj storiti. V idealnem primeru bi moralo vaše e-poštno sporočilo imeti logičen tok, ki pritegne pozornost bralcev in jim pomaga razumeti, kaj želite. Kako to doseči?
Tehnika obrnjene piramide
Metoda obrnjene piramide je tehnika oblikovanja, ki je namenjena ravno temu – pridobivanju pozornosti, navduševanju bralca in usmerjanju k ukrepanju. Omogoča višje stopnje konverzij e-poštnih kampanj.
Premore tri osnovne nivoje. Na vrhu se nahaja naslov – ta mora biti ne le privlačen, temveč zgrabiti priložnost bralca. Duhamorni in običajni naslovi preprosto ne morejo priti v poštev. Naslovu posvetite veliko časa.
Takoj za tem bralcu servirajte zanimive in informativne vsebine – tisto, kar bi sicer izvedel, če bi članek bral do konca. Tako boste obdržali njegovo pozornost.
Na koncu dodajte še poziv k dejanju – poziv na naročilo izdelka, klik v spletno trgovino, prijavo na e-novice ipd.
Če ste metodo obrnjene piramide dopolnili s kakovostno vsebino, rezultat ne bo izostal.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.