Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo.
Podjetja, ki želijo imeti zveste stranke, morajo njihovo zvestobo najprej upravičiti. To najlažje storijo tako, da jim izpolnijo (ali vsaj pomagajo izpolniti) katero od njihovih potreb, zahtev ter želja. V praksi bodo stranke zveste podjetju, ki bo izboljšalo njihovo življenje in/ali delo, pomagalo do večjega (finančnega) uspeha, jim prihranilo denar, pomagalo do bolj zdravega življenja, jih zaščitilo ali pa pomagalo ustvariti dobre/boljše odnose z drugimi. A to še ni vse. Ključno je, da podjetje strankam – obstoječim in potencialnim, pove oziroma razloži ali pokaže, kako bo svojo obljubo izpolnilo.
Postanite prijatelji stranke
Težava številnih podjetij pri iskanju zvestobe strank je že njihovo napačno razmišljanje. Večina podjetij namreč razmišlja v smeri, kako stranke malodane prisiliti, da se bodo vrnile k njim, namesto da bi razmišljalo v smeri, kakšno naj podjetje postane, da se bodo stranke same želele vračati.
Do strank se je namreč treba obnašati kot do svojih prijateljev. Stranke morajo začutiti, da jim boste pomagali, če bodo naletele na težavo (npr. odpravljanje reklamacij, dodatno izobraževanje …), da jim boste dali sveže in zanje relevantne informacije (ne pa prodali stare zaloge, da bi se je znebili), da boste znali najbolj učinkovito rešiti njihovo težavo …
Analizirajte vašo povezavo s stranko – če ugotovite, da ste slab prijatelj, ali, še huje, da v očeh strank sploh niste prijatelj, takoj ukrepajte. Zvestobo si pač morate zaslužiti, če želite z njo na dolgi rok služiti.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.