Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi podjetje. Kako do kakovostnega slogana?
Slogan bi moralo imeti vsako podjetje. Nekatera jih imajo celo več in jih kombinirajo s svojimi marketinškimi aktivnostmi.
Težka naloga
Resnica je ta, da si je slogan težko zamisliti, saj je veliko idej že uporabljenih. Tudi dejstvo, da se podjetje v vsaki panogi osredotoči le na peščico besed iz slovarja in skuša kovati rime z njimi, ne pomaga. Nekatera najamejo celo kreativno agencijo za to nalogo in jo mastno plačajo.
Slogan naj rabi kot opomnik za vas in vaše občinstvo o tem, kaj točno počnete. Dober slogan se bo širil viralno in ne le od ust do ust.
Kakšen slogan neki?
Verjetno ste že slišali slogana »Samo naredi to« (Nike) ter »Misli drugače« (Apple). Predvsem zato, ker ju podjetja večkrat, no, praktično povsod oglašujejo in ponavljajo – v svojih oglasih, na embalaži, na spletnih straneh in v prodajalnah.
Kako začeti?
Pisanja slogana se lotite podobno kot zbiranja vseh drugih idej. Z idejnim viharjenjem (ang. brainstorming) med zaposlenimi, družinskimi člani in prijatelji. Nato izberite par stavkov, ki so najbližje tistemu, kar bi radi sporočili ter jih dodatno izpilite (če niste že takoj zadovoljni z njimi).
Strokovnjaki priporočajo še naslednje usmeritve:
- Bodite kratki in jedrnati.
- Govorite o koristih ne pa funkcijah.
- Uporabljajte pozitivne besede.
- Po potrebi stvari (močno) poenostavite.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.