3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam.
- Vpletanje družinskih članov in prijateljev
To je ena izmed najpogostejših pasti, v katero se ulovijo lastniki malih podjetij. Ko začnete nov projekt in ste navdušeni nad njim, morate o njem najprej obvestiti prijatelje in družino. Medtem ko ste vi pokroviteljski, pa lahko izpadete brezsrčni in naporni – sploh če družinske člane in prijatelje silite v to, da stalno promovirajo vaše podjetje – npr. na družbenih omrežjih.
Seveda ni nič narobe, če želite prijatelje ali družino pripraviti do tega, da bi podprli vaše nova podjetja. Vendar morate razumeti, da tega niso dolžni storiti, in jih zato ne silite.
- Navezovanje pogovora na vaše projekte
Očitno je, da oglašujete vaše podjetje. Vendar, če to počnete ves dan in z vsako osebo, na katero naletite, to ni v redu. Gre za zelo hiter način, kako izgubiti pozornost in spoštovanje ljudi. Zato ne skušajte vsakega pogovora spremeniti v temo o vašem podjetju in dejavnosti.
- Pošiljanje neželene pošte in nadlegovanje stikov
Danes lahko stopite v stik z ljudmi neposredno iz postelje ali naslonjača. Potencialne stranke lahko nagovorite preko e-pošte ali družabnih omrežij. A pri tem morate imeti mejo in okus. Brezobzirni pristop in pošiljanje ponudb na vse mogoče naslove, vas bo spremenil v pošiljatelja neželene pošte, ustrezno pa se bodo odzvali tudi prejemniki – in vas ignorirali. Z občasno e-pošto ali ponudbo ni nič narobe, a prevelika frekvenca stranke odbija.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.