3 napake, ki jih delate pri samopromociji

by 31 Maj 2019informacije, kupci, oglaševanje

Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam.

  1. Vpletanje družinskih članov in prijateljev

To je ena izmed najpogostejših pasti, v katero se ulovijo lastniki malih podjetij. Ko začnete nov projekt in ste navdušeni nad njim, morate o njem najprej obvestiti prijatelje in družino. Medtem ko ste vi pokroviteljski, pa lahko izpadete brezsrčni in naporni – sploh če družinske člane in prijatelje silite v to, da stalno promovirajo vaše podjetje – npr. na družbenih omrežjih.

Seveda ni nič narobe, če želite prijatelje ali družino pripraviti do tega, da bi podprli vaše nova podjetja. Vendar morate razumeti, da tega niso dolžni storiti, in jih zato ne silite.

  1. Navezovanje pogovora na vaše projekte

Očitno je, da oglašujete vaše podjetje. Vendar, če to počnete ves dan in z vsako osebo, na katero naletite, to ni v redu. Gre za zelo hiter način, kako izgubiti pozornost in spoštovanje ljudi. Zato ne skušajte vsakega pogovora spremeniti v temo o vašem podjetju in dejavnosti.

  1. Pošiljanje neželene pošte in nadlegovanje stikov

Danes lahko stopite v stik z ljudmi neposredno iz postelje ali naslonjača. Potencialne stranke lahko nagovorite preko e-pošte ali družabnih omrežij. A pri tem morate imeti mejo in okus. Brezobzirni pristop in pošiljanje ponudb na vse mogoče naslove, vas bo spremenil v pošiljatelja neželene pošte, ustrezno pa se bodo odzvali tudi prejemniki – in vas ignorirali. Z občasno e-pošto ali ponudbo ni nič narobe, a prevelika frekvenca stranke odbija.

3 napake, ki jih delate pri samopromociji 2 3 napake, ki jih delate pri samopromociji 3 3 napake, ki jih delate pri samopromociji 4
3 napake, ki jih delate pri samopromociji 5
Kako zadovoljiti stranko?

Kako zadovoljiti stranko?

Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...

Kako voditi stranke?

Kako voditi stranke?

Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This