3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam.
- Vpletanje družinskih članov in prijateljev
To je ena izmed najpogostejših pasti, v katero se ulovijo lastniki malih podjetij. Ko začnete nov projekt in ste navdušeni nad njim, morate o njem najprej obvestiti prijatelje in družino. Medtem ko ste vi pokroviteljski, pa lahko izpadete brezsrčni in naporni – sploh če družinske člane in prijatelje silite v to, da stalno promovirajo vaše podjetje – npr. na družbenih omrežjih.
Seveda ni nič narobe, če želite prijatelje ali družino pripraviti do tega, da bi podprli vaše nova podjetja. Vendar morate razumeti, da tega niso dolžni storiti, in jih zato ne silite.
- Navezovanje pogovora na vaše projekte
Očitno je, da oglašujete vaše podjetje. Vendar, če to počnete ves dan in z vsako osebo, na katero naletite, to ni v redu. Gre za zelo hiter način, kako izgubiti pozornost in spoštovanje ljudi. Zato ne skušajte vsakega pogovora spremeniti v temo o vašem podjetju in dejavnosti.
- Pošiljanje neželene pošte in nadlegovanje stikov
Danes lahko stopite v stik z ljudmi neposredno iz postelje ali naslonjača. Potencialne stranke lahko nagovorite preko e-pošte ali družabnih omrežij. A pri tem morate imeti mejo in okus. Brezobzirni pristop in pošiljanje ponudb na vse mogoče naslove, vas bo spremenil v pošiljatelja neželene pošte, ustrezno pa se bodo odzvali tudi prejemniki – in vas ignorirali. Z občasno e-pošto ali ponudbo ni nič narobe, a prevelika frekvenca stranke odbija.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.