6 zlatih pravil v trženju
Vas že slišim: kako ima lahko nekaj tako dovzetnega za spremembe, kot je trženje, dolgoletna, celo zlata pravila?
Spremenjeni algoritmi se na družbenih medijih praktično pojavijo vsakih nekaj tednov. Google postaja vse bolj pameten, ustvarja večji pritisk na oglaševalce in ustvarjalce vsebin. Takoj, ko obvladate eno orodje ali tehniko, se pojavi novo orodje ali tehnika. Drži, trženje se je spremenilo in se spreminja. A nekateri temelji ostajajo enaki.
- pravilo: ne bodite zlobni
Kar zadeva pravila trženja, je tole najlažje izvedljivo v praksi. Vaša reakcija naj bo podobna blagajnikovi – vedno stranki dajte še nasmeh. Prijaznejše trženje bo spodbudilo več pozitivnih odzivov in nakupov.
- pravilo: spoznajte svoje občinstvo
Poznavanje vaše občinstva ni tako preprosto kot mislite. Zelo podrobno morate poznati demografijo, želje in potrebe (celo sanje) strank, če jim želite ustreči.
- pravilo: pokažite »kaj«, ne »kako«
Stranke skrbijo rezultati precej bolj, kot jim je mar za postopek, ki ga vi opravite za doseganje teh rezultatov. Drži, nekatere stranke zanimajo podrobnosti, spet drugi prav nič. Večina ljudi si želi hitro rešiti problem. Prav zato so prišli k vam, sicer bi ga rešili sami.
- pravilo: bodite pozorni na dejanja svojih strank (in ne le njihove besede)
Večkrat ni dovolj, da stranke le slišite. Bodite pozorni na njihovo obnašanje, saj z njim lahko povedo še bistveno več kot z besedami. Večkrat se zgodi, da stranka reče, da je zadovoljna s storitvijo, a nato ničesar več ne kupi. Lahko pa jezna stranka kriči na prodajalce, a se vedno znova vrne v trgovino.
- pravilo: vaša dejanja morajo biti vredna zaupanja
Nikoli ne storite stvari, s katerimi bi omajali zaupanje strank. Kar jim obljubite, tudi izpolnite, sicer raje ne obljubljajte.
- pravilo: bodite etični (konkurent)
Tudi če ste odlični v tem, kar počnete in je vaša blagovna znamka najboljša med najboljšimi, imate opravka s konkurenti, ki jih lahko vaše stranke prosto izbirajo. Vašim strankam morate omogočiti to svobodo. Izogibajte se prikritim, neetičnim praksam, kot je poskušati narediti svojo blagovno znamko boljšo s tem, da očrnite konkurenta.
Previous article
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.