Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo tudi prodajne številke.
Kakovost besedil, spletnih predstavitev in objav na družbenih omrežjih lahko spremljate na dva načina. Prvi je, kako dobro je napisana vsebina. Odsotnost ali prisotnost pravopisnih napak, vključitev zanimive grafike, globina in temeljitost teme, itd. To je subjektivno razumevanje kakovosti. Drugi je, kako dobro deluje vsebina. Mar kakovostna vsebina deluje, če je ljudje ne najdejo, konzumirajo in jo delijo? Vse je mogoče slediti z različnimi metrikami. Brez dobro napisanih vsebin trpi statistika. Brez statističnih podatkov pa je ustvarjanje dobro sprejetih vsebin le ugibanje. Začaran krog torej.
Kakovost po Googlovih kriterijih
Google na spletu vse vidi in vse najde. Njegove prakse so usmerjene na subjektivno kakovost vsebine. Toda vaša vsebina mora biti optimizirana za bralca, ne za spletni iskalnik. No, ja, tudi za slednjega, sicer je prvi ne bo niti našel. Kako torej doseči kakovost po Googlovih kriterijih?
Prvenstveno mora vsebina dostaviti, kar je obljubljala – ne bodite prevarantski ali uporabite bombastičnih naslovov samo zato, da bi dobili več klikov.
Vsekakor pa ne objavljajte vsebin z naslednjimi elementi:
– nedelujočimi povezavami
– prevarantskimi obljubami
– pretirano količino oglasov
– napakami v črkovanju ali slovnici
– napačnimi informacijami
– izmišljenimi informacijami
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.