Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo. Izvajanje strategije blagovne znamke pa podjetju omogoča jasno pot naprej, strankam pa kaže jasno pot do nas.
Strategija blagovne znamke je torej še kako pomembna. Pripravili smo štiri nasvete za njen razvoj.
- nasvet: Najprej preučite potrebe in želje vaših strank
Blagovne znamke, ki so osredotočene na stranke, so v praksi uspešnejše. Blagovne znamke, ki se osredotočajo na tisto, kar potrebujejo in želijo stranke, bodo doživele, da se stranke vračajo in kupujejo. Zvestoba strank je ključnega pomena, saj je lažje obdržati stranke, kot pa najti nove. Poleg tega zveste stranke lahko služijo kot brezplačna promocija blagovne znamke s svojimi priporočili. Razmislite, kaj je resnično pomembno strankam in to vkomponirajte v strategijo blagovne znamke.
- nasvet: Bodite dosledni
Nedoslednost vodi do nejasnosti in nerazumljivosti v očeh stran, ta pa škodi blagovni znamki. Če uporabljate več različnih logotipov ali pa se vaša embalaža jasno ne razlikuje od ostalih, je manj verjetno, da bi stranke prepoznale vašo blagovno znamko. Doslednost povečuje prepoznavnost vaše blagovne znamke, kar vodi do višjih dobičkov. Vendar pa ta ideja presega zgolj vizualne elemente vašega podjetja. Pomembno je tudi ohranjanje dosledne zavezanosti nizu vrednot. Na primer, če vaša blagovna znamka poudarja uporabo okolju prijaznih materialov, sodeluje na prireditvah, ki spodbujajo zeleno poslovanje.
- nasvet: Vplivajte na čustva strank
Spodbujanje čustev vaših strank je velik korak k ustvarjanju zvestobe blagovni znamki in je ključ do uspeha. Ljudje, ki so zvesti vaši blagovni znamki, bodo bolj naklonjeni vašemu podjetju in se bodo vračali kot kupci. Uskladite vrednote in ideale s strankami. Ugotovite, kaj skrbi vaše kupce in vplivajte na njihova čustva – pokažite jim, da vas skrbijo enake stvari.
Tudi oblika embalaže lahko igra vlogo pri ustvarjanju posebnih čustev pri strankah. Študije so pokazale, da so nekatere barve povezane z različnimi čustvi. Ko načrtujete, kako bo izgledala vaša blagovna znamka, razmislite o tem, kaj lahko vaše oblikovalske izbire naredijo glede čustev vaših strank.
- nasvet: Analizirajte blagovne znamke vaših konkurentov
Analiza konkurence je raziskovalna strategija, ki se uporablja za ocenjevanje prednosti in slabosti konkurenčne blagovne znamke. Ugotovitve lahko s pridom uporabite pri prilagoditvi lastne blagovne znamke. Če veste, v čem so vaši konkurenti odlični, morate biti na teh področjih odlični, da bi bili konkurenčni. Ogledate si lahko tudi, od kod prihajajo kupci vaših konkurentov, za navdih v zvezi s tem, kje lahko ustvarite svoje.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.