Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in kaj stranki obisk podjetja pomeni.
Strokovnjaki priporočajo obisk strank v podjetju. Sploh velikih strank in odjemalcev. Tako se bodo stranke počutile pomembne in spoštovane, spoznale bodo (nekatere) ljudi, ki ustvarjajo izdelke, katere one kupujejo. Prav tako imajo takšni obiski pozitiven vpliv na zaposlene, saj se tako še bolj poistovetijo s strankami.
Tudi stranke, ki podjetje obiščejo prvič, bodo cenile uspehe drugih strank, dosežene z vašimi izdelki – in zelo verjetno je, da bo rezultat takega obiska še večji obseg naročil.
Poudarite/izpostavite najboljše zgodbe/uspehe
Zgodbe o uspehu velja tudi sicer izpostaviti v podjetju, saj pozitivni rezultati pa tudi uspehi strank, doseženi z vašimi izdelki, pozitivno vplivajo na klimo v podjetju. Odlične dosežke in rezultate lahko delite v obliki e-poštnega obvestila, prelomne in izjemne dosežke pa lahko ovekovečite tudi s kakim velikim posterjem, foto steno ali podobno stvarjo v podjetju, ki bo zaposlene vsak dan znova opominjala, da so bili tudi sami nekaj prispevali v mozaik uspeha.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.