Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa takšnih, ki so znani kot veliki kritiki, ki si ne želijo slišati še ene suhoparne predstavitve. Kaj storiti? Pomagajte si z video posnetki.
Kot rečeno, dolgočasne prodajne predstavitve ljudi ne zanimajo. Ena izmed največjih napak, ki jih delajo prodajalci, je ta, da porabijo ogromno časa za pripravo predstavitve in predvsem to, kaj in kako bodo vsebino prenesli občinstvu. Bistveno manj pa se ubadajo s tem, katera vprašanja bi morali zastaviti občinstvu. Toda najboljše prodajne predstavitve so v praksi tiste, ki se spremenijo v aktivno debato – ko se prodajalec in potencialna stranka zapleteta v pogovor.
Toda, kako priti do tega trenutka. Najlažje s pomočjo nazornih ali pa smešnih video posnetkov. Te med predvajanjem tudi zaustavite in natančneje pojasnite ali pa izpostavite kakšno informacijo. Občinstvo lahko na tej točki tudi vprašate za mnenje – in prvi korak do interakcije bo storjen. Vprašajte jih, ali predstavljena rešitev ustreza njihovemu okolju. Ali pa, kako se razlikuje od tega, kar trenutno počno. Vsekakor pa se izognite vprašanjem tipa »Ali se vam zdi to smiselno?«.
Lastni video posnetki
Razmislite o možnosti, da bi izdelali video posnetek, na katerem bi potencialnim strankam predstavili, kako lahko vaše podjetje ali rešitev reši njihov izziv ali bolečino. Lahko pripravite tudi več kratkih video posnetkov, ki poenostavijo razlago, da ste tovrstne naloge v preteklosti že rešili drugim strankam.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.