Poznamo rešitev za učinkovito upravljanje časa
Koliko časa porabite za izdelavo objav na spletnem dnevniku? Koliko za branje in odgovarjanje na e-pošto? Pa za sedenje na sestankih? Verjetno preveč, kajne?
Tudi če dobro veste, kje preživite glavnino svojega »delovnega« časa, se lahko pogosto počutite, da v vašem dnevu preprosto ni dovolj ur za vsa opravila. Učinkovito upravljanje časa je velik izziv za lastnike podjetij kot tudi zaposlene.
Kako ga doseči. Predlagamo preizkus orodja za sledenje porabljenemu času. Všeč nam je rešitev RescueTime, katere snovalci obljubljajo, da bomo z njeno uporabo izboljšali svojo dnevno produktivnost in posvetili več časa področjem, ki ga najbolj potrebujejo.
Recimo, da porabite veliko časa za interakcijo na Facebooku in Twitterju, vendar vam to ne prinaša otipljivih rezultatov. Medtem pa so vaše e-poštne marketinške kampanje v najboljšem primeru povprečne, čeprav veste, da delujejo.
Posledično prilagodite svoj dnevni urnik, tako da boste porabili več časa za trženje po e-pošti. Morebiti boste ugotovili, da vam ta pristop prinaša večjo prodajo. Pri tem ne pozabite, da je digitalni marketing odvisen od trojice dejavnikov: družbenih omrežij, spletnih dnevnikov in e-pošte. Če (pretirano) zanemarite katerega koli od njih, bi lahko trpela celotna strategija. Vseeno pa vsem področjem namenite nekaj pozornosti in morebiti vas preseneti eksplozivna rast.
Vse je v iskanju ravnotežja, ki deluje za vas in vaše podjetje. Vaš čas je omejen, zato ga morate ustrezno razporediti.
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.