Ko za vsebino skrbijo – kupci
Američani imajo posrečen izraz: uporabniško generirana vsebina. Gre za vsebino, ki jo ustvarjajo kupci oziroma stranke, podjetja pa s pridom uporabljajo za pospeševanje prodaje.
Sčasoma, oziroma ko bo vaša spletna trgovina postala vse bolj priljubljena, bodo vaše stranke začele deliti slike vaših izdelkov. Morebiti bodo o njih celo kaj zapisale. Vso to vsebino velja s pridom izkoristiti, in sicer tako, da dodate slike strank na svoje spletno mesto, jih delite prek kanalov na družbenih omrežjih, pri čemer seveda ne pozabite ustrezno označiti izdelkov na fotografijah in jim dodati povezav v vašo spletno trgovino.
Čemu? Ko bo nova stranka obiskala vaše spletno mesto, bo bolj vesela fotografije in ocene, ki jo je ustvaril uporabnik, saj bo lažje ocenila, kako izgleda prejeti izdelek. Dodatno varnost in mirnost pri nakupu ji bo sporočalo tudi dejstvo, da so drugi uporabniki že kupili pri vas in so z izdelkom zadovoljni – celo tako zadovoljni, da o njem delijo svoje slike. Drži, v najboljšem primeru vam kupci lahko naredijo celo takšno uslugo, da objavijo kar preizkus izdelka – brez, da bi zato morali plačati objavo v medijih.
Razdelek z mnenji strank
Nekatere spletne trgovine celo spodbujajo stranke k oddaji mnenj in ocen. Vedo namreč, kako pomembne so te za pridobivanje novih kupcev. V kolikor se stranke slikajo skupaj z izdelkom, jih pred deljenjem njihove fotografije na družbenem omrežju vsekakor vprašajte za privolitev v to dejanje, saj se lahko zaradi večje izpostavljenosti nato počutijo neprijetno. V kolikor vam kakšna stranka pripravi profesionalne fotografije izdelka ali predstavitev, se ji za to še posebej zahvalite.
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.