Ciljajte obiskovalce spletnega mesta z oglasi na družbenih omrežjih
Verjetno že veste, koliko časa in truda je potrebnega, da privabite obiskovalce na svojo spletno stran. Ko privabite ustrezne obiskovalce, je pomembno, da povečate potencial njihovega obiska tudi po tem, ko že zapustijo vaše spletno mesto. S ciljanimi oglasi.
Danes obstajajo odlične možnosti za ponovno ciljanje občinstva, saj lahko na spletu sledite obiskovalcem svoje spletne strani na druga spletna mesta in družabna omrežja. Če npr. ugotovite, da po vaši strani obiščejo še Twitter in Facebook, jih spodbudite k nadaljnjemu ukrepanju – s serviranjem ustreznega oglasa.
Oglejmo si primer: na Facebooku ciljate na obiskovalce svojega spletnega mesta, zato jim prikažite oglase, katerih vsebina poudari vsebine vaše strani. Vaš cilj je, da postanejo vaši oboževalci. Tak oglas vas trenutno stane okoli 15 centov na oboževalca. V zameno dobite ustreznega uporabnika in širite nabor občinstva in potencialnih kupcev.
Vaše potencialne stranke namreč ne vidijo vse vaše komunikacije, vendar lahko z dobrimi marketinškimi taktikami izboljšate svoje možnosti za prikaz pravih vsebin na družabnih omrežjih. Že res, da tovrstno ciljanje obiskovalcev ni zastonj, se pa v praksi lahko še kako splača.
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.