Ciljajte obiskovalce spletnega mesta z oglasi na družbenih omrežjih
Verjetno že veste, koliko časa in truda je potrebnega, da privabite obiskovalce na svojo spletno stran. Ko privabite ustrezne obiskovalce, je pomembno, da povečate potencial njihovega obiska tudi po tem, ko že zapustijo vaše spletno mesto. S ciljanimi oglasi.
Danes obstajajo odlične možnosti za ponovno ciljanje občinstva, saj lahko na spletu sledite obiskovalcem svoje spletne strani na druga spletna mesta in družabna omrežja. Če npr. ugotovite, da po vaši strani obiščejo še Twitter in Facebook, jih spodbudite k nadaljnjemu ukrepanju – s serviranjem ustreznega oglasa.
Oglejmo si primer: na Facebooku ciljate na obiskovalce svojega spletnega mesta, zato jim prikažite oglase, katerih vsebina poudari vsebine vaše strani. Vaš cilj je, da postanejo vaši oboževalci. Tak oglas vas trenutno stane okoli 15 centov na oboževalca. V zameno dobite ustreznega uporabnika in širite nabor občinstva in potencialnih kupcev.
Vaše potencialne stranke namreč ne vidijo vse vaše komunikacije, vendar lahko z dobrimi marketinškimi taktikami izboljšate svoje možnosti za prikaz pravih vsebin na družabnih omrežjih. Že res, da tovrstno ciljanje obiskovalcev ni zastonj, se pa v praksi lahko še kako splača.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.