Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi

Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom? Včasih je to recept za uspeh!
Morda se zdi čudno, da bi iskali partnerstva v panogi, v kateri deluje tudi vaše podjetje, a vendar obstajajo prednosti združevanja moči s podjetji ali blagovnimi znamkami, sploh če so ta/e povezane s tržnimi nišami. Skupaj z drugim podjetjem namreč lahko pripravite boljšo ponudbo, tako, ki bo pisana na kožo stranki in jo osvojite.
Dolgoročna partnerstva so pogosto uspešna
Splošna prednost sodelovanja in partnerstva se kaže v tem, da pomagate svojim strankam na najboljši možni način pri reševanju njihovih težav, prav tako pa ima skupen nastop na voljo več sredstev za razvoj, tržni nastop itd.
Partnerstva običajno podjetjem pomagajo na dolgi rok. Samo poglejmo avtomobilsko industrijo, kjer si posamezne blagovne znamke med seboj delijo sestavne dele. Ti so na ta račun cenejši za nabavo in izdelavo (večje količine), hkrati pa proizvajalcem omogočajo, da se osredotočijo na izdelavo tistih delov, ki jih resnično obvladajo.
Medtem ko morda sami nimate na voljo vseh orodij ali storitev, ki jih potrebujete, jih morebiti premore potencialni partner, ta pa si želi česa, kar imate vi. To je osnova za sodelovanje. Pa tudi pospešeno inoviranje.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.