Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom? Včasih je to recept za uspeh!
Morda se zdi čudno, da bi iskali partnerstva v panogi, v kateri deluje tudi vaše podjetje, a vendar obstajajo prednosti združevanja moči s podjetji ali blagovnimi znamkami, sploh če so ta/e povezane s tržnimi nišami. Skupaj z drugim podjetjem namreč lahko pripravite boljšo ponudbo, tako, ki bo pisana na kožo stranki in jo osvojite.
Dolgoročna partnerstva so pogosto uspešna
Splošna prednost sodelovanja in partnerstva se kaže v tem, da pomagate svojim strankam na najboljši možni način pri reševanju njihovih težav, prav tako pa ima skupen nastop na voljo več sredstev za razvoj, tržni nastop itd.
Partnerstva običajno podjetjem pomagajo na dolgi rok. Samo poglejmo avtomobilsko industrijo, kjer si posamezne blagovne znamke med seboj delijo sestavne dele. Ti so na ta račun cenejši za nabavo in izdelavo (večje količine), hkrati pa proizvajalcem omogočajo, da se osredotočijo na izdelavo tistih delov, ki jih resnično obvladajo.
Medtem ko morda sami nimate na voljo vseh orodij ali storitev, ki jih potrebujete, jih morebiti premore potencialni partner, ta pa si želi česa, kar imate vi. To je osnova za sodelovanje. Pa tudi pospešeno inoviranje.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.