Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom? Včasih je to recept za uspeh!
Morda se zdi čudno, da bi iskali partnerstva v panogi, v kateri deluje tudi vaše podjetje, a vendar obstajajo prednosti združevanja moči s podjetji ali blagovnimi znamkami, sploh če so ta/e povezane s tržnimi nišami. Skupaj z drugim podjetjem namreč lahko pripravite boljšo ponudbo, tako, ki bo pisana na kožo stranki in jo osvojite.
Dolgoročna partnerstva so pogosto uspešna
Splošna prednost sodelovanja in partnerstva se kaže v tem, da pomagate svojim strankam na najboljši možni način pri reševanju njihovih težav, prav tako pa ima skupen nastop na voljo več sredstev za razvoj, tržni nastop itd.
Partnerstva običajno podjetjem pomagajo na dolgi rok. Samo poglejmo avtomobilsko industrijo, kjer si posamezne blagovne znamke med seboj delijo sestavne dele. Ti so na ta račun cenejši za nabavo in izdelavo (večje količine), hkrati pa proizvajalcem omogočajo, da se osredotočijo na izdelavo tistih delov, ki jih resnično obvladajo.
Medtem ko morda sami nimate na voljo vseh orodij ali storitev, ki jih potrebujete, jih morebiti premore potencialni partner, ta pa si želi česa, kar imate vi. To je osnova za sodelovanje. Pa tudi pospešeno inoviranje.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.