Gradite močne odnose s strankami
Strokovnjaki poudarjajo gradnjo odnosa s strankami. Kako to doseči? Za začetek lahko stranke obravnavate kot svoje najboljše prijatelje. To ne nazadnje lahko tudi postanejo.
Menite, da si vse stranke ne zaslužijo enake obravnave? Napaka. Tudi s strankami, ki so nezadovoljne, velja ravnati enako dobro, kot s tistimi, s katerimi že ravnate, kot da so vaši najboljši prijatelji.
Ko so stranke nezadovoljne, se morate resnično potruditi za rešitev težave in polepšati njihov dan. Predstavljajte si sebe v njihovi vlogi – navdušujete se nad novim izdelkom, a ob prejemu ugotovite, da je njegova kakovost slaba ali pa manjša, kot ste pričakovali. Še huje – služba za reklamacije ni pravilno rešila težave stranke. Tudi vi bi se verjetno počutili frustrirane in razočarane. Tako se počuti vaša nesrečna stranka. Ponudite ji vračilo denarja, majhno brezplačno darilo in storite vse, kar je potrebno, da jo ponovno razveselite. Ena slaba izkušnja še ne bo nujno porušila odnosa – še posebej, če ste se trudili, da bi to popravili. Lahko pa stranki pokaže, kaj ste pripravljeni storiti zanjo.
Vzpostavite stik
Zdaj pa spregovorimo o zadovoljnih kupcih. Se odzivate na zadovoljne stranke? Večina lastnikov trgovin se ne! Vendar bi se morali – tudi vi. Če stranka nenehno sodeluje z vami, zgradite odnos z njo. Zahvalite se strankam, ki vam dajo pozitivno oceno. Odgovarjajte na e-poštna sporočila, v katerih vam stranke povedo, da obožujejo vaš izdelek. Z izgradnjo odnosa do zadovoljnih strank jih začnete spreminjati v zveste stranke. Zveste stranke pa dokazano porabijo še več denarja v vaši trgovini, ali še bolje, medtem tudi postane tip kupca, ki »nevede« prodaja vaš izdelek za vas – preko priporočil prijateljem in znancem.
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.