Gradite močne odnose s strankami

by 27 Sep 2019kupci, prodaja, zaposleni

Strokovnjaki poudarjajo gradnjo odnosa s strankami. Kako to doseči? Za začetek lahko stranke obravnavate kot svoje najboljše prijatelje. To ne nazadnje lahko tudi postanejo.

Menite, da si vse stranke ne zaslužijo enake obravnave? Napaka. Tudi s strankami, ki so nezadovoljne, velja ravnati enako dobro, kot s tistimi, s katerimi že ravnate, kot da so vaši najboljši prijatelji.

Ko so stranke nezadovoljne, se morate resnično potruditi za rešitev težave in polepšati njihov dan. Predstavljajte si sebe v njihovi vlogi – navdušujete se nad novim izdelkom, a ob prejemu ugotovite, da je njegova kakovost slaba ali pa manjša, kot ste pričakovali. Še huje – služba za reklamacije ni pravilno rešila težave stranke. Tudi vi bi se verjetno počutili frustrirane in razočarane. Tako se počuti vaša nesrečna stranka. Ponudite ji vračilo denarja, majhno brezplačno darilo in storite vse, kar je potrebno, da jo ponovno razveselite. Ena slaba izkušnja še ne bo nujno porušila odnosa – še posebej, če ste se trudili, da bi to popravili. Lahko pa stranki pokaže, kaj ste pripravljeni storiti zanjo.

Vzpostavite stik

Zdaj pa spregovorimo o zadovoljnih kupcih. Se odzivate na zadovoljne stranke? Večina lastnikov trgovin se ne! Vendar bi se morali – tudi vi. Če stranka nenehno sodeluje z vami, zgradite odnos z njo. Zahvalite se strankam, ki vam dajo pozitivno oceno. Odgovarjajte na e-poštna sporočila, v katerih vam stranke povedo, da obožujejo vaš izdelek. Z izgradnjo odnosa do zadovoljnih strank jih začnete spreminjati v zveste stranke. Zveste stranke pa dokazano porabijo še več denarja v vaši trgovini, ali še bolje, medtem tudi postane tip kupca, ki »nevede« prodaja vaš izdelek za vas – preko priporočil prijateljem in znancem.

Gradite močne odnose s strankami 2 Gradite močne odnose s strankami 3 Gradite močne odnose s strankami 4
Gradite močne odnose s strankami 5
Kako zadovoljiti stranko?

Kako zadovoljiti stranko?

Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...

Kako voditi stranke?

Kako voditi stranke?

Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Previous article

Pišite bloge, tudi za druge

Next article

Share This