»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih velja skrajno premišljeno.
Če želite biti uspešni na družbenih medijih, prenehajte delati brez načrta in uporabljati oznake # (ang. hashtag) kar po vzgibu. Tudi njihovo oblikovanje, postavljanje in objavljanje namreč zahteva premislek oziroma strategijo, saj si želite, da so pika na i oziroma tisto lepilo, ki povežete vse dele vaše marketinške kampanje.
Oznaka naj bo enostavna
Prvo pravilo oznak #: uporabite hashtag, ki ga je enostavno črkovati in si ga je enostavno zapomniti. Če se želite prepričati, da se morebiti vaš izbrani hashtag že ne uporablja za kaj drugega, to najprej preverite na vseh kanalih, vsekakor pa še preden ga uporabite za oglaševalsko akcijo. Sicer utegnete delati reklamo nekomu drugemu.
Ko ustvarite svojo oznako (hashtag), jo spretno vpletite v svoje trženjske aktivnosti na družbenih omrežjih. Oznaka # seveda zahteva tudi spremljanje – sledite temu, kaj se z njo dogaja in se pridružite pogovorom, ki jo vsebujejo! Sicer tvegate, da bo zamrla in šla v pozabo.
Poenostavljeno sledenje oznakam
Za sledenje posamezni oznaki # lahko uporabite spletni storitvi, kot sta Social Mention in Sprout Social. Storitev TwiPho pa uporabite za spretno iskanje slik v hashtagu. Z omenjenimi orodji boste prihranili ogromno časa in bolje sodelovali z občinstvom.
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.