»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih velja skrajno premišljeno.
Če želite biti uspešni na družbenih medijih, prenehajte delati brez načrta in uporabljati oznake # (ang. hashtag) kar po vzgibu. Tudi njihovo oblikovanje, postavljanje in objavljanje namreč zahteva premislek oziroma strategijo, saj si želite, da so pika na i oziroma tisto lepilo, ki povežete vse dele vaše marketinške kampanje.
Oznaka naj bo enostavna
Prvo pravilo oznak #: uporabite hashtag, ki ga je enostavno črkovati in si ga je enostavno zapomniti. Če se želite prepričati, da se morebiti vaš izbrani hashtag že ne uporablja za kaj drugega, to najprej preverite na vseh kanalih, vsekakor pa še preden ga uporabite za oglaševalsko akcijo. Sicer utegnete delati reklamo nekomu drugemu.
Ko ustvarite svojo oznako (hashtag), jo spretno vpletite v svoje trženjske aktivnosti na družbenih omrežjih. Oznaka # seveda zahteva tudi spremljanje – sledite temu, kaj se z njo dogaja in se pridružite pogovorom, ki jo vsebujejo! Sicer tvegate, da bo zamrla in šla v pozabo.
Poenostavljeno sledenje oznakam
Za sledenje posamezni oznaki # lahko uporabite spletni storitvi, kot sta Social Mention in Sprout Social. Storitev TwiPho pa uporabite za spretno iskanje slik v hashtagu. Z omenjenimi orodji boste prihranili ogromno časa in bolje sodelovali z občinstvom.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.