Imate načrt za družbena omrežja? Ne? Podvizajte se.
Številne organizacije čutijo potrebo po ustvarjanju vsebin za vsak kanal družbenih medijev na planetu. Pri tem pogosto uberejo bližnjico, s katero eno vsebino servirajo vsem. Napaka.
Marsikatero podjetje ali blagovna znamka svojo prisotnost na družbenih omrežjih rešuje na poenostavljen način. Na silo pripravi vsebino, pogosto ustvari le eno vrsto vsebine in jo nato plasira na vsako platformo, kjer je prisotno. Če se v omenjenem opisu prepoznate tudi vi, vsekakor potrebujete načrt delovanja na družbenih medijih.
Tako kot se družbena omrežja ločijo med seboj po namembnosti in uporabnikih, tako bi se morali ločiti tudi vaši cilji za te platforme. Posledično mora biti tudi vsebina, ki jo razvijete za to ali ono platformo, drugačna. To so sestavni deli vašega načrta za delovanje na družbenih omrežjih:
- Opredelite kanal oziroma omrežje (na primer Facebook.)
- Kdo je vaša “persona” (Na koga posebej ciljate? Izberite ga/jo.)
- Opredelite cilj (Ali je to prodajni cilj, cilj prihranka stroškov ali poskušate ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo?)
- Izberite vrsto primarne vsebine (besedila, video, infografika)
- Struktura (Kako izgleda vaša splošna objava?)
- Ton vsebine (igriv, sarkastičen, skrajno resen?)
- Integracija kanala (Kako bo ta kanal deloval z drugimi kanali za največji vpliv?)
- Seznam zaželenih ukrepov (Kakšno vedenje uporabnikov želite doseči?)
- Uredniški načrt (Vsak kanal potrebuje svoj uredniški koledar.)
In prav zato trženje in priprava vsebin za družbena omrežja nista enostavna. Če pravilno uporabite načrt za družbene medije, boste lahko podvojili občinstvo, ali pa ga celo podeseterili. Vsekakor pa ostanite na realnih tleh glede porabe virov in aktivnosti na družbenih omrežjih.
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.