Ko imate enkrat veliko občinstvo in veliko sledilcev, je pomembno, da zanje redno skrbite. S stalno »hrano« v obliki objav.

Eden najboljših načinov za boljše dosežke na platformah družbenih medijev in povečanje angažiranosti občinstva je vaša stalna prisotnost na njih. A to ne pomeni le spremljanja, kaj se dogaja, temveč aktivnega podajanja vsebin.

Pomagajte si s sistemskimi rešitvami

Prvi korak je vzpostavitev ustreznih sistemov, da bodo vaše objave ustrezne, zanimive in koristne za vaše občinstvo. Na trgu je veliko rešitev, specializiranih za optimizacijo in avtomatizacijo objav na družbenih omrežjih. Ena takšnih je Edgar, ki podobno kot druge omogoča ustvarjanje lastnih kategorij vsebine, tako da lahko spremljate posebne vrste objav, ki jih objavljate. Edgar vam zagotavlja, da svojih privržencev tudi na boste zadušili z vedno istimi objavami.

Priporočamo vam, da si vsebine razdelite v posamezne kategorije in se izogibate ponovitvam objav. Orodje za načrtovanje objav na družbenih medijih vam omogoča, da le-te pripravite vnaprej in poskrbi za njihovo avtomatsko objavo po urniku. Seveda takšna orodja obvladajo nalaganje slik po meri za objave na Facebooku, Twitterju in LinkedInu.

Še vedno boste potrebovali vsebino, veliko nje

Med gradnjo knjižnice vsebin posodobite svoj urnik objav. Platforma nato poskrbi za vse ostalo. Je pa res, da boste še vedno potrebovali vsebino in vedno več nje. Izkoriščanje orodij za načrtovanje objav na družbenih medijih pa vam prihranilo veliko časa, poleg tega pa statistika, vgrajena v ta orodja, pogosto pomaga dojeti širšo sliko, npr. katere objave in kje so bolj uspešne in katere manj. Prav zato lahko potem (lažje) ugotovite tudi »zakaj« je temu tako.

Share This