Imate načrt za družbena omrežja? Ne? Podvizajte se.
Številne organizacije čutijo potrebo po ustvarjanju vsebin za vsak kanal družbenih medijev na planetu. Pri tem pogosto uberejo bližnjico, s katero eno vsebino servirajo vsem. Napaka.
Marsikatero podjetje ali blagovna znamka svojo prisotnost na družbenih omrežjih rešuje na poenostavljen način. Na silo pripravi vsebino, pogosto ustvari le eno vrsto vsebine in jo nato plasira na vsako platformo, kjer je prisotno. Če se v omenjenem opisu prepoznate tudi vi, vsekakor potrebujete načrt delovanja na družbenih medijih.
Tako kot se družbena omrežja ločijo med seboj po namembnosti in uporabnikih, tako bi se morali ločiti tudi vaši cilji za te platforme. Posledično mora biti tudi vsebina, ki jo razvijete za to ali ono platformo, drugačna. To so sestavni deli vašega načrta za delovanje na družbenih omrežjih:
- Opredelite kanal oziroma omrežje (na primer Facebook.)
- Kdo je vaša “persona” (Na koga posebej ciljate? Izberite ga/jo.)
- Opredelite cilj (Ali je to prodajni cilj, cilj prihranka stroškov ali poskušate ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo?)
- Izberite vrsto primarne vsebine (besedila, video, infografika)
- Struktura (Kako izgleda vaša splošna objava?)
- Ton vsebine (igriv, sarkastičen, skrajno resen?)
- Integracija kanala (Kako bo ta kanal deloval z drugimi kanali za največji vpliv?)
- Seznam zaželenih ukrepov (Kakšno vedenje uporabnikov želite doseči?)
- Uredniški načrt (Vsak kanal potrebuje svoj uredniški koledar.)
In prav zato trženje in priprava vsebin za družbena omrežja nista enostavna. Če pravilno uporabite načrt za družbene medije, boste lahko podvojili občinstvo, ali pa ga celo podeseterili. Vsekakor pa ostanite na realnih tleh glede porabe virov in aktivnosti na družbenih omrežjih.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.