Imate premalo prodajalcev? Naj vam pomagajo kupci.
Podjetja, ki svoje izdelke in storitve prodajajo fizičnim osebam, se lahko znajdejo v zagati, kako le tem prodajati, kako jih pravzaprav doseči. Oglaševanje je drago, prodajno osebje prav tako, hladni klici številk v telefonskem imeniku skorajda brez rezultatov. Kaj storiti?
Uporabite obstoječe kupce! Je to šala? Ne, nikakor. Obstoječi kupci se lahko zelo dobro znajdejo v vlogi prodajalcev, saj že poznajo vaš izdelek ali storitev in lahko natančno povedo, kako deluje in kaj pričakovati, poleg tega pa so s svojimi zgledi in razlogi za nakup precej prepričljivejši od nekoga, ki je v službi za to, da prodaja – pa če je to pralni stroj ali pa sadje. In še pomembneje: podjetju zaupajo. Zato priporočil ali obvestil podjetja nimajo za neželeno pošto, preberejo jih, sledijo vam na digitalnih kanalih. Predstavitev novega izdelka ali storitve vedno pritegne njihovo pozornost.
Sistem priporočil
Takšne kupce vsekakor velja izkoristiti za prodajalce. Kako? Z uvedbo sistema priporočil. Obstoječi kupci tako ustvarjajo/novačijo prihodnje kupce, za kar jih seveda nagradite – še vedno bo to eden najenostavnejših in najcenejših načinov dviganja prodaje. In kar je še pomembneje – imeli boste (še) več kupcev, ki bodo lahko prevzeli vlogo prodajalcev.
Priporočila so vrhunsko marketinško orodje
Večina zadovoljnih kupcev bo storitve ali izdelke podjetja že sicer priporočala in to brezplačno, razen če se dogovorite drugače (simbolične nagrade, dodatni popusti ipd). Brezplačna priporočila so največ vredna, saj so v očeh tistega, ki jih sliši/prejme, iskrena in verodostojna. In imajo močno težo za nakupni argument.
Raziskave kažejo, da so kupci, ki opravljajo priporočila drugim, zelo zvesti in sčasoma postanejo še precej bolj zvesti podjetju ali blagovni znamki.
Dajte jim razlog za priporočila
Toda, kaj storiti, da bodo kupci priporočali naše izdelke ali storitve? Dajte jim razlog za to. Najprej morajo biti zadovoljni z njimi, poskrbite za odlično uporabniško izkušnjo in kakšno manjšo ugodnost.
Nedavni komentarji