Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali celo presegli.
Večina podjetij področju marketinško-prodajnega načrtovanja vendarle (še) ne posveča pretirane pozornosti. Večina niti je v rokah tržnikov oziroma prodajalcev, rezultat pa je zato močno odvisen od njihovih znanj in spretnosti.
V praksi zato velja sestaviti temeljit načrt trženja in prodaje. Opredeliti je treba aktivnosti, ki jih bodo zaposleni na teh področjih izvajali. Še pred pripravo načrta pa velja opraviti več analiz: poleg analize aktivnosti, ki jih trenutno počne podjetje, predvsem analizo želja in bolečin kupcev. Oboje je namreč ključna sestavina, zakaj kupci kupijo neki izdelek ali storitev. Ker jim uresniči posamezno željo ali pa odpravi (trenutno) težavo.
Izprašajte se
Za oblikovanje uspešnega načrta trženja in prodaje izdelka oziroma storitve morate v središče postaviti kupca. Rešiti morate njegovo bolečino, zadovoljiti njegovo željo in se kar se da približati njegovemu načinu razmišljanja. To od zaposlenih zahteva analitično razmišljanje in zmožnost empatije – postaviti se je treba v kožo kupca.
Pri tem vam bodo v pomoč naslednja vprašanja:
- Katere so tiste lastnosti izdelka/storitve, ki rešujejo največje probleme naših kupcev? Izpostavite jih.
- Ali rešujete izziv kupca na drugačen način kot do sedaj? Ne pozabite omeniti tega.
- Ali je naš izdelek v skladu z vrednotami in prepričanji kupca?
- Je izdelek/storitev prilagodljiv/a? Kako ga/jo lahko prilagodite različnim kupcem?
- Mar res veste, kako kupci uporabljajo naš izdelek? Imate na voljo povratno informacijo kupcev? Ste opravili kakšno raziskavo?
- Mar veste, zakaj kupci ponovijo nakup izdelka/storitve?
Šele, ko boste pridobili odgovore na zgornja vprašanja, se lahko lotite priprave marketinško-prodajnega načrta. Ta naj temelji na podlagi realnih podatkov o vedenju, vrednotah, željah in bolečinah vaših kupcev.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.