Izdelajte si knjižico objav
Ena od stvari, ki mnogim podjetjem preprečujejo aktivno objavljanje na družbenih medijih, je pomanjkanje idej, kaj sploh objaviti. Ko pripravljate vsebine, je veliko lažje najti zanimive ideje za deljenje na družabnih omrežjih.
Kadarkoli ustvarite neko vsebino (članek, podcast ali videoposnetek) za svoj spletni dnevnik ali spletno mesto, hkrati izdelajte seznam 10 do 20 objav za družabna omrežja, ki jih lahko uporabite za promocijo te vsebine.
Ta isti koncept lahko uporabite tudi za produktne strani, prodajno vsebino ali katero koli drugo vsebino, ki jo želite promovirati.
Ko imate enkrat izdelan seznam objav za družbena omrežja, jih dodajte v preglednico, da jih boste lažje spremljali na enem mestu. To je lahko preprosta preglednica, ki vključuje samo kratek stavek ali dve in povezavo do vsebine, lahko pa je tudi naprednejša, s katero spremljate vse vaše objave vsebin za več omrežij hkrati.
Na ta način boste dolgoročno prihranili veliko časa. Prav tako sestavite knjižnico ali seznam tvitov in posodobitev stanja, ki jih lahko uporabljate v prihodnje. Kadarkoli morate načrtovati nove objave, se vrnite v preglednico, preglejte, kaj ste že objavili in dodajte nove vsebine.
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.