Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?

Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od katere ima korist le stranka.
Drži, cena izdelka ali storitve je pomembna. A predlagamo vam, da poskrbite, da ne bo najpomembnejša, sicer boste kaj hitro izgubili stranke in posel, posebej, če se s konkurentom ali več konkurenti zapletete v cenovno vojno.
Cenovne vojne so naporne
Marsikatero podjetje se na znižanje cene konkurenta odzove z enakim ukrepom. To je del človeške psihe, ki pa lahko deluje tudi razdiralno. Posebej, če nižanje cene s strani konkurenta podjetje dojema kot vojno napoved. Kaj hitro lahko pride do cenovne vojne, ki pa niža marže, dobiček ter povečuje količino dela.
Cenovni vojni se velja izogniti. In sicer tako, da stranko povprašate, če je prepričana, da želi prav posamezen izdelek ali storitev in preverite, ali zanjo ni morebiti primernejša druga rešitev, ki ni tako cenovno občutljiva. In ker potencialna stranka ni raziskala alternativne možnosti, tudi ne ve, kakšno ceno bi lahko zanjo dosegla.
Cena lahko postane tudi manj pomembna
Ostajajo načini, s katerimi lahko cena postane manj pomembna. V splošnem velja, da za kupca, ki je že odločen, kaj bo kupil, cena res pomembna. Če pa še ne ve, kaj bo kupil, manjšo pomembnost igra cena. Na zahtevano ali želeno znižanje cene s strani potencialnega kupca se ni treba odzvati takoj. Takrat za vas igra čas. Če stranka z nakupom rešuje določeno težavo, rabi rešitev čim prej in bo za izdelek ali storitev pripravljena plačati več (posebej, če se ji na drugi strani dela škoda).
V kolikor veste, da ste najustreznejši ponudnik, cene ni treba nižati – še vedno boste prodali. Ali pa ceno znižajte le toliko, da stranka ne bo izbrala druge najboljše rešitve (s katero bi tudi, čeprav manj uspešno/zadovoljno rešila svojo težavo).
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.