Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure, prospekti, spletne strani … vse to je pogosto zelo dolgočasno in posledično neučinkovito v prodaji, saj kupce odbija in ne privablja.

Ne glede na to, ali gre za prodajno ali pa »neprodajno« orodje ali kanal, je pomembno, da sporočilo oziroma vsebina potencialnega kupca ali stranke ne odbijeta. Najpogostejša napaka, ki jo delajo številna podjetja, je ta, da na prvo mesto (ali enega prvih mest) med vsebino uvrstijo predstavitev podjetja, ki je po možnosti še skrajno duhamorno napisana.

Dober način, kako odbiti kupce, je vsekakor ta, da jim pred oči servirate vsebine, ki jih ne zanimajo.

V svetu, kjer se prodajalci (česarkoli) za pozornost kupca borite z družabnimi omrežji in številnimi drugimi »trobili«, je še kako pomemben prvi vtis. Naslov in uvod sta tista, ki odločata, ali bo nadaljnje vsebine sploh še kdo (pre)bral.

Analizirajte svoja sporočila in odpravite napake

Zdaj je že čas za domačo nalogo. V roke vzemite par zadnjih letakov ali prodajnih brošur. Preverite, koliko napak ste naredili. Mar že v začetku govori o vašem podjetju in dosežkih? Napaka. Mar govori o izvoru in obstoju podjetja? Napaka. Mar sta najbolj izpostavljena dela logotip in ime podjetja? Napaka.

Kako do (po)polne pozornosti kupca?

Kupci želijo najprej dobiti informacijo, ki jih zanima. To je bodisi rešitev za njihovo težavo ali pa korist (ali več njih) ob nakupu izdelka.

Izpostavite in opišite koristi vaših izdelkov, storitev ali rešitev na način, v katerem se bo kupec prepozal. Zato bo sam želel izvedeti (še) več.

Share This