Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo tudi prodajne številke.
Kakovost besedil, spletnih predstavitev in objav na družbenih omrežjih lahko spremljate na dva načina. Prvi je, kako dobro je napisana vsebina. Odsotnost ali prisotnost pravopisnih napak, vključitev zanimive grafike, globina in temeljitost teme, itd. To je subjektivno razumevanje kakovosti. Drugi je, kako dobro deluje vsebina. Mar kakovostna vsebina deluje, če je ljudje ne najdejo, konzumirajo in jo delijo? Vse je mogoče slediti z različnimi metrikami. Brez dobro napisanih vsebin trpi statistika. Brez statističnih podatkov pa je ustvarjanje dobro sprejetih vsebin le ugibanje. Začaran krog torej.
Kakovost po Googlovih kriterijih
Google na spletu vse vidi in vse najde. Njegove prakse so usmerjene na subjektivno kakovost vsebine. Toda vaša vsebina mora biti optimizirana za bralca, ne za spletni iskalnik. No, ja, tudi za slednjega, sicer je prvi ne bo niti našel. Kako torej doseči kakovost po Googlovih kriterijih?
Prvenstveno mora vsebina dostaviti, kar je obljubljala – ne bodite prevarantski ali uporabite bombastičnih naslovov samo zato, da bi dobili več klikov.
Vsekakor pa ne objavljajte vsebin z naslednjimi elementi:
– nedelujočimi povezavami
– prevarantskimi obljubami
– pretirano količino oglasov
– napakami v črkovanju ali slovnici
– napačnimi informacijami
– izmišljenimi informacijami
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.