Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira.
V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko velik izziv že kadrovanje. Najem specialistov na tem področju je lahko zato odlična poteza. Vodja prodaje se ne more ukvarjati še s kadrovsko problematiko. Z zaposlitvijo ali najemom storitev profesionalnega kadrovnika, ki bo opravljal iskanje kadrov in pregledoval prijave, boste racionalizirali svoje delo in preverili večje število kandidatov – ter na koncu dobili bolj sposobne ljudi. Vodja prodaje, direktor in drugi kadri pa bodo še naprej strateško razmišljali o scenarijih, kako zagotoviti rast poslovanja.
Izobražujejo naj strokovnjaki
Podobno velja za izobraževanja in prenos znanja ter usposabljanje zaposlenih. Usposabljanje novih kadrov, zlasti mladih, manj izkušenih ljudi, je zelo zamudno. Vrhunski prodajalci pa rabijo rezultate in se ne morejo posvetiti tedenskemu izobraževanju novincev. Če lahko najamete nekoga z učnimi izkušnjami, ki resnično nudi to, kar potrebujete, to tudi storite. S tem boste sprostili čas menedžerjev in vodij ter na koncu dobili bolj usposobljeno ekipo.
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.