Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira.
V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko velik izziv že kadrovanje. Najem specialistov na tem področju je lahko zato odlična poteza. Vodja prodaje se ne more ukvarjati še s kadrovsko problematiko. Z zaposlitvijo ali najemom storitev profesionalnega kadrovnika, ki bo opravljal iskanje kadrov in pregledoval prijave, boste racionalizirali svoje delo in preverili večje število kandidatov – ter na koncu dobili bolj sposobne ljudi. Vodja prodaje, direktor in drugi kadri pa bodo še naprej strateško razmišljali o scenarijih, kako zagotoviti rast poslovanja.
Izobražujejo naj strokovnjaki
Podobno velja za izobraževanja in prenos znanja ter usposabljanje zaposlenih. Usposabljanje novih kadrov, zlasti mladih, manj izkušenih ljudi, je zelo zamudno. Vrhunski prodajalci pa rabijo rezultate in se ne morejo posvetiti tedenskemu izobraževanju novincev. Če lahko najamete nekoga z učnimi izkušnjami, ki resnično nudi to, kar potrebujete, to tudi storite. S tem boste sprostili čas menedžerjev in vodij ter na koncu dobili bolj usposobljeno ekipo.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.